Jaká je doba uzavření objednávek (Order Cut-Off Time)?
Objednávky přijaté do 12:00 zpracováváme v daný den, objednávky přijaté po 12:00 budou zpracovány a uzavřeny následující pracovní den.
Jaká je doba zpracování objednávky?
Přijaté objednávky zpracováváme do 24 hodin.
Jaká je doba přepravy objednávky?
Produkty skladem doručujeme do 4 pracovních dnů.
Jaká je cena za dopravu?
Na všechny typy dopravy platí doprava zdarma.
PPL Kurýr - ZDARMA
123 kurier - ZDARMA
Osobní odběr v Praze - ZDARMA
Jak sledovat stav objednávky?
Ověřit si stav objednávky můžete zadáním vašeho e-mailu a čísla objednávky
zde.
Jaké jsou způsoby dopravy a cena za doručení?
PPL Kurýr - ZDARMA
123 kurier - ZDARMA
Osobní odběr v Praze - ZDARMA
Co dělat, když se zásilka zpozdí?
V případě zpoždění se na nás můžete obrátit e-mailem na info@duosshop.cz, případně telefonicky na +421 905 723 146.
Co dělat, když dorazí zboží poškozené?
V případě, že zboží Vám přijde poškozené, postupujte podle návodu "Jak můžu reklamovat brýle",
zde.
Co dělat, chce-li zákazník zrušit objednávku?
Zákazník má právo zrušit objednávku a požádat o vrácení peněz ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží, bez udání důvodů.
Koho můžu kontaktovat ohledně dopravy?
Kontaktovat nás můžete e-mailem na info@duosshop.cz nebo telefonicky na +421 905 723 146.