Kolik dní má zákazník na vrácení zboží?
Kupující má právo vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě do 14 dnů od doručení zboží.
Za kolik dní se vrátí peníze po zpracování vratky?
Ze zákona nám plyne povinnost uskutečnit vrácení peněz do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy odstoupíte od kupní smlouvy. Nicméně, ne dříve, než obdržíme vrácený produkt nebo potvrzení o jeho odeslání. Standardně po zkontrolování a následné zpětné vazbě Vám vrátíme peníze zpět. Tento úkon trvá přibližně 2 - 7 pracovních dnů.
Je účtován poplatek za vrácení zboží? (restocking fee)
Ne, neúčtujeme žádný extra poplatek za vrácení zboží. Náklady na přepravu ale nese kupující na vlastní náklady.
Kdo platí za dopravu při vrácení zboží?
Náklady na doručení zboží určeného k reklamaci prodávajícímu nese kupující.
Jak postupovat v případě, že zákazník chce zrušit objednávku nebo mu zboží přišlo poškozené?
Zákazník má právo zrušit objednávku a požádat o vrácení peněz ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží, bez udání důvodů. V případě, že zboží přišlo poškozené, je třeba postupovat podle návodu v bodě "Jak mohu reklamovat brýle?"
Koho můžu kontaktovat ohledně vrácení?
Kontaktovat nás můžete e-mailem na info@duos.sk nebo telefonicky na +421 905 723 146.